Triple chocolate muffin

Iubitori de ciocolată din toate țările, uniți-vă!

Știu cârcotași care vor spune că vara ciocolata e cam prea mult, prea grea, prea dulce…

Mai știu și pasionați de ciocolată care ar mânca-o în orice formulă, pe orice anotimp.

Ei, pentru aceștia din urmă am o rețetă de brioșe cu de 3 ori ciocolată!

Să vedem ingredientele:

m1

1 pachet de unt

2 cutii de smântână pentru frișcă Dorna

1/2 plic de zahăr vanilat

1 tabletă de ciocolată albă

1 tabletă de ciocolată neagră

2 linguri de unt de ciocolată

2 linguri de cacao

6 ouă mici sau 4 mari

6 linguri de zahăr

6 linguri de făină albă

1 plic de praf de copt

1 ceașcă de nuci

1 praf de sare

Mai întâi am făcut sosul de ciocolată albă, ca să se poată răci cât se coc brioșele.

m2

Cele două cutii de smântână le-am răstrurnat într-o cratiță, am adăugat ciocolata albă ruptă bucăți, jumătate din zahărul vanilat și cele două linguri de unt de cacao. Le-am pus pe aragaz și le-am încălzit până la punctul de fierbere. Am închis focul și am amestecat până s-au topit ciocolata și untul de ciocolată. Când compoziția s-a răcorit, am pus-o în congelator.

Am trecut la brioșe!

Într-un castron măricel am amestecat untul la temperatura camerei pcu zahărul și cacaua. Într-un alt castron am bătut ouăle. Apoi am răsturnat ouăle peste amestecul de unt și le-am împrietenit. Am adăugat făina și praful de copt iar spre final, pentru că mi s-a părut compoziția a fi cam groasă am mai adăugat 6 linguri din sosul de ciocolată albă.

Înainte de a pune compoziția în formele de brioșe (eu am avut o tavă pentru 6 mega brioșe) am adăugat ciocolata neagră marunțită. Odată aflate în forme, brișele au căpătat și o ploaie de nuci prăjite

.

Le-am lăsat în cuptor, la foc mic, până au trecut faimosul test al scobitorii și au arătat așa:

 

 

Cât sunt calde încă, brioșele sunt îmbrăcate în sosul rece de ciocolată albă:

m22

Pot fi mâncate pe loc!

23

Dar nici reci nu-s de lepădat!

 

 

 

Leave a Reply

