Conopidă cu ravioli la cuptor

Niște toamnă în farfurie. Puțină Italie. O mână de pătrunjel.

Iaca o mâncare de după-amiază.

1 conopidă

1 felie de brânză grana

1 pahar de smântână dulce

1 pachet ravioli cu brânză cu mucegai (Monte Banato)

3 ouă

1 cană bacon feliat (sau prosciuto)

sare și piper

pătrunjel

cono1

Am fiert conopida 10 minute și am prăjit șuncuța feliată. Între timp am pus pastele ravioli la fiert. În casă a început să miroase a masă în familie şi a bun!

cono2cono3

Am amestecat ouăle cu smântâna, sarea și piperul. Am ras brânza grana. Nu exagerați cu sarea- brânza e destul de sărată.

Într-un vas de Yena uns cu ulei am pus buchețele de conopidă, șunca prăjită și ravioli, am turnat sosul de ou cu smântână și am acoperit totul cu brânza rasă.

cono4cono5

Vasul a stat la cuptor cam 20 de minute şi când brânza s-a topit şi arămit a toamnă, am scos vasul din cuptor.cono6

Am aruncat deasupra o mână de pătrunjel verde (nu atât pentru gust, dar mi s-a părut că e culoarea care lipseşte).

cono8

Și am așezat mâncarea lângă o salată de ardei roșu, grapefruit și rucola.

E foarte bună caldă! Dar merge şi rece (dacă mai rămâne).cono10

Leave a Reply

