Brioșe a la Hogwarts

Ne-am căpătat cu niște dovleac dulce și aromat și aveam de gând să fac plăcinta clasică. Înainte să mă apuc, cer opinia familiei.
-Mamă, știi, la Hogwarts se mănâncă brioșe cu dovleac. De fapt, dovleacul e destul de întâlnit în meniul de acolo. Hai să facem brioșe!
Și așa am primit ajutor și inspirație pentru o prăjitură de toamnă delicioasă.

Mai întâi am feliat dovleacul și am copt feliile în folie de aluminiu.

bostan-1

Între timp am adunat pe masă următoarele:

b2

un castronel de nuci prăjite

3 ouă

o tabletă de ciocolată albă

un praf de copt

o linguriță de scorțișoară măcinată

100 ml iaurt de băut (subțirel)

6 linguri de zahăr vanilat + o sticluță de esență de vanilie

4-6 linguri de făină albă

Max a făcut piureul de dovleac și a amestecat toate ingredientele, pe rând: ouăle, iaurtul,  făina, scorțișoara, zahărul și nucile zdrobite cu sucitorul.

b3b5b6b7

Eu am topit ciocolata albă pe baia de aburi și am turnat-o (răcită) la final.

Tot vrăjitorul de la Hogwarts a pregătit tava de brioșe, le-a turnat atent cu lingura și în final, a lins castronul (obicei de la școala de vrăjitori, cică).

b9b10b11

Când aroma bostanului s-a răspândit în toată casa și brioșele au dat semn că s-au copt, le-am scos ușurel pe o farfurie și le-am dichisit cu trandafiri comestibili și-un praf de zahăr pudră.

Le-am făcut azi dimineață- 16 bucăți- și mai sunt pe farfurie 3. S-au topit like magic!

Repetăm figura cât mai sunt dovleci și așa le rămâne numele: brioșe de Hogwarts 🙂b13

 

Leave a Reply

