smoothie

(meșterit de Sorana)

Așa… am decis că îmi trebuie un blender și dacă tot era la reducere… Am un storcător de fructe, dar prin stoarcere pulpa se pierde și cică ar fi bine să o halim și pe ea, măcar uneori. Da, ideal ar fi să mâncăm, să mestecăm toate aceste fructe și legume, dar nu știu, zău, cine stă să roadă o sfeclă, trei frunze de țelină, vreo patru mere, doi morcovi și trei portocale într-o singură ședință.

Smoothie-ul l-am făcut dintr-o jumătate de kiwi, o rodie, o banană și o jumătate de ananas. Da, pe astea probabil că le-aș fi putut ronțăi ca salată, numai că la toată treaba asta am adăugat o mână de musli și un pahar de ceai verde. Tanam! Ai de toate aici: ceai verde, fibre, fructe. Legumele? În paragraful anterior.

Ce voiam eu să zic: e o nebunie! Combinația e tare de tot, deși aș renunța la rodie. Dacă te uiți pe unele bloguri, afli că fructul ăsta te vindecă și de prostie, dar mai ușor cu pianul pe scări, probabil trebuie să mănânci toate rodiile din lume pentru asta. În rest, nu știu ce face. Ba știu! Face stropi peste tot! Am găsit și a doua zi, în locuri nebănuite din bucătărie. Și ce stropi, de nu mai ies cu nimic. Plus că lamele minunatului blender nu au reușit să-i mărunțească sâmburii și am sfârșit prin a-i scoate pe rând din gură, enervantă treabă. În afară de culoarea pe care o dă sucului (bine, și de faptul că te vindecă de prostie), nu văd motiv să mă mai chinui cu doamna rodie. E o tipă complicată, cu toane. Nu mersi. Am să folosesc niște căpșuni sau niște fructe de pădure. Astea-s fete de treabă.

Ce avem de făcut? Curățăm fructele. Până și ananasul cel țepos e mai prietenos decât rodia asta parșivă. Le punem la frigider, să se răcească puțin._DSC4327.JPG

Facem ceaiul verde. Îl putem lăsa la infuzat mai mult decât de obicei, nu va da un gust amar, dar va fi mai tare și mai revigorant. Îl lăsăm și pe el să se răcească.

_dsc4341

Pregătim un pumn de musli cu fructe uscate și cu stafide.

_dsc4346

Le amestecăm pe toate în blender. Iese ceva de culoarea asta:poza

Am presărat vreo două frunze de mentă peste, am amestecat și m-am bucurat 🙂

Leave a Reply

