chestii

Mda! Cam fără chef astăzi. Dar tot trebuie să mâncăm. Aşa că, iniţial, ne-am propus eu şi Max (ăsta-i fiu-meu) să comandăm pizza, dar am renunţat pentru că pizza are sosul diluat, blatul e ori prea-prea, ori foarte-foarte, măslinele ori sunt verzi şi fără gust, ori negre şi amare… Până la urmă ne-am reorientat şi am zis să improvizăm. N-a ieşit rău, mai ales că tot ce-am găsit prin frigider era comestibil.

chestii1

ingredientele, cam ca la pizza (mai puţin măslinele)

6 chifle de la Lidl

1 ciochine de roşii

2 bucăţi de mozzarella

1/2 felie de brânză grana rasă

6 felii de şuncă presată

12 felii de salam uscat

6 linguri de sos de roşii

6-8 linguri de ulei de măsline

câteva mâini bune de valeriană

sare şi piper

Mai întâi am decăpăcit chiflele şi, fără milă, le-am scobit miezul cu linguriţa. Nici măcar nu ne-a părut rău de el pentru că ştim amândoi că îngaşă (şi prosteşte? zic unii) După care le-am aşezat într-o tavă (rotundă am avut noi) tapetată cu hârtie de copt. Am mânjit fiecare chiflă, pe rând, cu ulei de măsline şi sos de roşii.

 

Şi-am trecut repede-repede, pentru că ne era foame, la pasul doi şi-am pus în coşurile create ad hoc (chiar în această ordine) câte o felie de mozzarella, şuncă presată, salam uscat, frunze de valeriană şi felii de roşii-presătare cu un praf de sare şi piper, brânză grana rasă. Am pus capacele la loc, am mai turnat un strop de ulei, am pus moţ câte o felioară de salam am mai adăugat o mână de grana şi am pus totul la cuptor. Cam 20 de minute.

 

 

După cele 20 de minute de stat la cuptor, au mai trecut încă 10 până n-au mai fost 🙂

Şi asta chiar e o mâncare de făcut împreună cu copiii.

Noi am avut şi o garnitură de roşii, valeriană şi broccoli cu un strop de ulei de măsline şi un praf de sare.

Leave a Reply

