a venit iarna

(și Sorana e bucuroasă)

Aia adevărată, cu zăpadă și ger. Motiv pentru care unii agonizează, iar alții se bucură. O zi de iarnă din asta îmi ridică moralul exact ca o zi de plajă în buza mării, unde valurile fac fâș-fâș, cam ca echipamentul de schi, exact ca o tură moto când toamna e blândă și motorul din față ridică frunzele în vârtej în urma lui și ca verdele de primăvară, mă păcălește de fiecare dată să cred că are totuși rost să caut un sens. Cred că semăn cu pilotele patru anotimpuri, I’m a four seasons kind of girl.

Nu are niciun sens să mă dau rotundă și să vă aburesc. Nu, n-am citit în două săptămâni de vacanță (aproximativă) nici măcar o carte cap-coadă. Am început „Între cer și pământ”, despre care am citit numai de bine, dar care nu a reușit să mă impresioneze până acum.

Am observat că am adunat cărți cât pentru o librărie mai mică. Asta nu e tocmai bine, pentru că am tendința să încep mai multe cărți în același interval de timp. Și devine complicat să duc la bun sfârșit câte una. Așa că printre deciziile de început de an se numără și aceasta: one book at a time. Și dacă nu-mi place o carte, să o abandonez.

Câteva titluri potrivite sezonului:

  1. Copila de zăpadă
  2. Iarna la Lisabona
  3. Zăpada

Voi ați citit?

Leave a Reply

